راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

خرید دستگاه تست قند خون

خرید دستگاه تست قند خون

خرید دستگاه تست قند خون : بیماری دیابت یا قند خون بالا متاسفانه یکی از رایج ترین بیماری هایی است که امروزه نه تنها بسیاری از افراد با سن بالا، بلکه بسیاری از جوانان و حتی برخی کودکان را نیز درگیر خود کرده است. بیماری دیابت می تواند عوامل مختلفی مانند بالا رفتن سن، ژنتیک یا عادت های بد غذایی داشته باشد. این بیماری در ابتدا و در حالت خفیف خطرناک نیست اما توجه نکردن به آن و عدم رعایت رژیم های غذایی مربوط به آن می تواند نقش پررنگی در تشدید این بیماری داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در سایت خرید تجهیزات پزشکی کالامس

بهترین راه برای کنترل و مهار این بیماری ورزش، رعایت رژیم های غذایی درست و در صورت لزوم و شدت بیماری مصرف قرص تحت نظر پزشک است. یکی از کارهای مهمی که در فرد مبتلا به بیماری قند خون باید در نظر داشته باشد، کنترل همیشگی قند خون خود است. میزان قند خون در افراد مبتلا به این بیماری نباید از حد خاصی بالاتر برود. یکی از راه های نظارت بر میزان قند خون فرد، استفاده از دستگاه تست قند خون است. دستگاهی که علاوه بر پزشکان، افراد عادی نیز می توانند از آن در خانه استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم دستگاه تست قند خون را به شما معرفی کرده و عوامل موثر بر یک خرید خوب را با هم بررسی کنیم.

دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون که نام دیگر آن گلوکومتر است وظیفه ی سنجش میزان گلوکز در خون را سریعا مشخص کند.  لازم است بدانید که محدوده ی نرمال قند خون به صورت ناشتا باید بین 70 تا 100 میلی گرم بر دسی لیتر باشد. استفاده از این دستگاه به حدی ساده است که هر فردی حتی در منزل می تواند به راحتی از آن استفاده کند. مراجعه به پزشک برای هر بار چک کردن قند خون برای افراد خصوصا افراد مسن کار بسیار سختی است و دستگاه تست قند خون این امکان را فراهم می کند تا بدون سختی در منزل، میزان قند خون خود را بتوانند بسنجند. دقت این دستگاه بسیار بالا است و هم چنین کوچک و قابل حمل بودن نیز یکی از مزایای آن به شمار می رود. در مقاله اندازه گیری قند خون در منزل می توانید اطلاعات بیشتری درباره تست قند خون کسب کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تست قند خون

 

خرید دستگاه تست قند خون

خرید دستگاه تست قند خون

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

وب سایت فروشگاهی لوازم پزشکی کالامس با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات پزشکی و بیمارستانی و خانگی افتخار دارد تا به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند. تمام سعی ما بر این است تا امکان خرید آنلاین کالاهای پزشکی با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس به شما کاربران گرامی عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس

چرا باید قند خون را اندازه گرفت؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا اندازه گیری قند خون چه ضرورتی دارد؟ مگر قند خون در بازه های زمانی کوتاه مدت بالا یا پایین می رود؟ در جواب این سوال باید بگوییم، بله! شما برای سنجش میزان ویتامین دی بدن خود یا برخی مولفه های دیگر مانند میزان آهن خون، می توانید هر 6 ماه یک بار آزمایش دهید. اما فاکتوری مانند قند خون به سرعت بر اثر عوامل مختلفی مانند رعایت نکردن رژیم غذایی مناسب و خوردن مقدار زیادی مواد قندی، ورزش نکردن یا عوامل عصبی بالا می رود. اندازه گیری مستمر قند خون می تواند از مشکلاتی مانند انواع سکته ها، مشکلات بینایی، کلیوی، و مشکلات مربوط به سیستم گردش خون جلوگیری کند.

انواع دستگاه های تست قند خون

در طی سال های گذشته و با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه های قند خون دستخوش تغییراتی شده اند. دستگاه های تست قند خون در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند که تفاوت آنها در ویژگی هایی مانند نوع عملکرد آنها، سرعت اندازه گیری، دقت اندازه گیری و داشتن حافظه ی داخلی، برند سازنده و اتصال یا عدم اتصال به کامپیوتر می باشد. در ادامه انواع دستگاه تست قند خون را با هم بررسی می کنیم:

دستگاه تست قند خون سوزنی

همان طور که از اسم دستگاه هم پیداست، همراه با یک سوزن و نوار تست قند خون به فروش می رسد. این دستگاه که عموما جزو نمونه های خانگی برای افراد مبتلا به قند خون است به این صورت عمل میکند که با سوزن مقدار کمی از خون فرد بیرون کشیده می شود و روی نوار گذاشته می شود. نوار داخل جایگاه مخصوص خود در دستگاه گذاشته شده و پس از چند ثانیه میزان قند خون را روی نمایشگر نشان می دهد. این دستگاه بسیار مناسب بوده و دقت بالایی نیز دارد اما شاهد تنها نکته ی منفی آن برای افرادی باشد که از سوزن و دیدن خون واهمه دارند.

خرید دستگاه تست قند خون

خرید دستگاه تست قند خون

 

خرید لوازم مربوط به دیابت و تست قند خون در فروشگاه کالامس 

دستگاه تست قند خون Lifen

70,000 تومان

سرسوزن تست قنددوپر(لنست)

30,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:5

نوار تست قند 50عددکرسنس

80,000 تومان

نوار تست قند 50عددیaccuchekactive

110,000 تومان

نوار تست قند accuchek

110,000 تومان

نوار تست قند codefree

70,000 تومان

نوار تست قند emperor

85,000 تومان

نوار تست قند galaعددی50

80,000 تومان

 

دستگاه تست قند خون بدون سوزن

همان طور که در بالا هم اشاره شد بسیاری از افراد مبتلا به بیماری قند خون نیاز دارند تا هر روز یا یک روز در میان قند خون خود را بسنجند. پس استفاده از دستگاه قند خون با سوزن که با مقدار کمی خونریزی همراه است ممکن است برای آنها ناخوشایند باشد. از این رو دستگاه تست قند خون بدون سوزن می تواند گزینه ی خیلی مناسبی برای آنها باشد. این دستگاه عاری از هرگونه سوزنی است و تنها با سنسور کار خود را انجام می دهد. نحوه ی کار این دستگاه به این صورت است که روی بازو یا ساعد قرار می گیرد و از روی پوست فرد، به کمک تکنولوژی مادون قرمز میزان قند خون را می سنجد.

خرید دستگاه تست قند خون

خرید دستگاه تست قند خون

 

بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی

وب سایت فروشگاهی لوازم پزشکی کالامس با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات پزشکی و بیمارستانی و خانگی افتخار دارد تا به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند. تمام سعی ما بر این است تا امکان خرید آنلاین کالاهای پزشکی با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس به شما کاربران گرامی عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس

راهنمای خرید دستگاه تست قند خون

پس از بررسی اینکه کدام دستگاه قند خون مناسب شماست، به خاطر داشته باشید در هنگام خرید دستگاه تست قند خون از فروشگاه های معتبر آنلاین یا به صورت حضوری باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • نمایشگر دستگاه شما باید اندازه ی مناسبی داشته باشد تا بتوانید به راحتی عدد میزان قند خون خود را مشاهده کنید.
  • دستگاه تست قند خون شما از هر برندی که باشد باید دقت اندازه گیری بالایی داشته باشد تا با کمترین میزان خطا میزان قند خون تان را نشان دهد.
  • برخی دستگاه های قند خون سوزنی قدیمی تر، برای سنجش میزان قند خون به خون خیلی بیشتری نیاز دارند. این کار شاید برای شما ناخوشایند باشد. پس دستگاهی را انتخاب کنید که با کمترین میزان خون کار کند.
  • برخی از دستگاه های قند خون تنها خونی را قبول می کنند که از یک بخش مشخصی از بدن گرفته شده باشد و این امر برای افرادی که روزانه قصد سنجش قند خون را دارند ناخوشایند خواهد بود. از دستگاه تست قند خونی خریداری کنید که خون چندین بخش از بدن را قبول کند.
  • در بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت لازم است تا میزان قند خون هفتگی یا ماهانه ی آنها بررسی شود. از این رو بهتر است از دستگاه تست قند خونی استفاده کنید که دارای حافظه داخلی باشد تا اطلاعات هفتگی و ماهانه شما را در خود ذخیره کند.
  • دستگاه تست قند خون سوزنی شما باید شامل ویژگی سیستم کنترل حجم خون یا BVC باشد. به این معنی که اگر خون ریخته شده روی نوار تست قند خون کمتر از میزان مجاز باشد بر روی دستگاه کلمه ی error نمایش داده خواهد شد.
  • اگر بنا به شرایط تان لازم است دستگاه را در مکان های مختلف با خود حمل کنید، به وزن و اندازه ی دستگاه نیز توجه کنید.
  • حتما از برندهای معتبر استفاده کنید و برندهای ناشناخته را به دلیل ارزان بودن قیمت شان، انتخاب نکنید.
  • به خاطر داشته باشید که حتما از فروشگاه های معتبر آنلاین یا حضوری خرید کنید و دستگاه تست قند خون شما نیز باید حتما هولوگرام یا تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشد.
خرید دستگاه تست قند خون

خرید دستگاه تست قند خون

 

  • برندهای زیر برخی از دستگاه های تست قند خون معتبر در بازار هستند:

    ✔️ دستگاه قند خون امپرور

    ✔️ دستگاه تست قند خون کلورچک

    ✔️ دستگاه قند خون استار

    ✔️ دستگاه تست قند خون EVO

    ✔️ دستگاه قند خون داکتر

    ✔️ دستگاه قند خون آوان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code