راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

خرید گردنبند طبی

خرید گردنبند طبی

خرید گردنبند طبی : گردن یکی مهم ترین اعضای بدن با نقشی کاملا کلیدی است. ارتباط داشتن با ستون فقرات، نگهداری از سر و دارا بودن ویژگی چرخشی از دلایل اهمیت این عضو بدن است. توجه نکردن به این عضو مهم بدن و مراقبت نکردن از آن می تواند باعث دردهای زیاد با اثرات مخربی همراه باشد. ممکن است این تصور وجود داشته باشد که گردن درد تنها در سنین پیری گریبان فرد را می گیرد، اما این طور نیست و افراد در هر سن و سالی به دلایل مختلف ممکن است دچار گردن دردهای خفیف یا شدید شوند. بسیاری از گردن دردها در دنیای امروز ناشی از نحوه ی سبک زندگی و کار کردن افراد در محیط های پشت میزی و بدون تحرک است. یکی از راه های رهایی از انواع گردن دردها، استفاده از گردنبندهای طبی است که در این مقاله قصد داریم انواع آن را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید در سایت خرید تجهیزات پزشکی کالامس

 

خرید آنلاین گردنبند طبی

انواع گردنبندهای طبی

گردنبندهای طبی با توجه به نوع درد و بیماری فرد و کاربردی که دارند در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند که در سه دسته ی گردنبندهای طبی نرم، سخت و فیلادلفیا قرار می گیرند.

گردنبند های طبی نرم

این نوع از گردنبند که به آتل گردن نیز معروف است، خیلی سفت نبوده و گردن را تا حد خیلی کمی بی حرکت نگه می دارد. در شرایطی که درد ناشی از عوامل مختلف در گردن خیلی زیاد نباشد می توان از این گردنبند استفاده کرد. از این رو این نوع گردنبند برای زمانی که شکستگی در ناحیه گردن باشد یا درد بسیار زیادی وجود داشته باشد، مناسب نیست. استفاده از این گردنبند کار سختی نیست و به همراه آن فرد می تواند به کارهای روزانه ی خود نیز برسد. جنس این گردنبند از فوم با کیفیت و دارای سختی متوسط است. قابل شستشو بودن، قابلیت باز و بسته شدن به راحتی و قابلیت کاهش دهندگی درد از ویژگی های مثبت این گردنبند طبی است.

خرید گردنبند طبی

خرید گردنبند طبی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

وب سایت فروشگاهی لوازم پزشکی کالامس با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات پزشکی و بیمارستانی و خانگی افتخار دارد تا به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند. تمام سعی ما بر این است تا امکان خرید آنلاین کالاهای پزشکی با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس به شما کاربران گرامی عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس

گردنبندهای طبی سخت

جنس این نوع از گردنبندها از پلاستیک فرم داده شده است و دو مدل چانه دار و بدون چانه، دارد. از این گردنبند طبی برای دردهای عادی گردن نمی توان استفاده کرد بلکه این نوع گردنبند برای افرادی مناسب است که جراحی در گردن خود داشته اند. لازم به ذکر است که این میزان از سفت بودن گردنبند باعث اذیت کردن گردن نخواهد شد زیرا لایه ای که در تماس با پوست گردن است، نرم می باشد. این گردنبند ها در اندازه های مختلف و با توجه به آناتومی بدن فرد در بازار عرضه می شوند.

خرید گردنبند طبی

خرید گردنبند طبی

 

گردنبند طبی فیلادلفیا

گردنبند طبی فیلادلفیا که در دو نوع نای باز و نای بسته ارائه می شود، برای زمانی است که جراحی خاصی در نای فرد انجام شده باشد. این گردنبند طبی دارای دو قسمت در جلو و پشت است و علاوه بر این از فک پایینی و ستون فقرات جلویی نیز محافظت می کند. این گردنبند بخش های بیشتری از بدن را پوشش می دهد و محدودیت هایی که بر حرکات بدن اعمال می کند بسیار بیشتر است. موقعیت هایی مانند شکستگی مهره ها، عمل نای، دیسک گردن و حوادث اورژانسی از موارد استفاده ی این گردنبند طبی هستند.

خرید گردنبند طبی

خرید گردنبند طبی

 

نکاتی که در هنگام خرید گردنبند طبی باید به آنها توجه کنید:

اندازه ی گردنبند طبی:

از فاکتورهای مهم در خرید گردنبند طبی توجه کردن به اندازه ی آن است. اندازه ی گردنبند طبی باید حتما با آناتومی گردن فرد هماهنگی داشته باشد. گردنبندهای طبی در 4 سایز کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ در بازار ارائه می شوند.

جنس گردنبند طبی:

برای خرید هر کالایی طبیعتا باید به جنس آن نیز توجه کرد. توجه به جنس کالا، زمانی که پای خرید لوازم بهداشتی و سلامتی وسط باشد دو چندان می شود. برای تهیه ی گردنبند طبی با جنس مناسب از فروشگاه های معتبر در سطح شهر یا آنلاین خرید کنید.

قابلیت شستشوی گردنبند:

افرادی که بنا به شرایط شان باید از گردنبند طبی خود به طور مداوم استفاده کنند، نیاز دارند تا آن را مرتبا بشورند. این افراد در هنگام خرید گردنبند طبی باید به ویژگی قابل شستشو بودن آن نیز توجه کنند.

تجویز پزشک:

در صورتی که دردهای شما مداوم و شدید است بهتر است برای استفاده و تهیه ی گردنبند طبی از پزشک مشورت گرفته و با تجویز وی گردنبند را تهیه کنید.

کلام آخر

گردن عوض مهمی از بدن انسان است و دردهای ناشی از آن باید جدی گرفته شوند و در صورت لزوم حتما به پزشک نشان داده شوند. گردنبندهای طبی در انواع مختلف در بازار ارائه شده اند که در این مقاله راجع به آنها صحبت کردیم می توانند این دردها را به حداقل برسانند. به خاطر داشته باشید که برای تهیه این گردنبندهای طبی حتما از فروشگاه های آنلاین یا فروشگاه های معتبر سطح شهر خرید کنید.

سایت خرید تجهیزات پزشکی

وب سایت فروشگاهی لوازم پزشکی کالامس با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات پزشکی و بیمارستانی و خانگی افتخار دارد تا به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند. تمام سعی ما بر این است تا امکان خرید آنلاین کالاهای پزشکی با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس به شما کاربران گرامی عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code