راهنمای خرید لوازم بهداشتی

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

راهنمای خرید پوشک بزرگسال : مشکل بی اختیاری در ادرار و دفع پدیده ای طبیعی است که در افراد بزرگسال خصوصا افراد میانسال به دلایل مختلفی رخ می دهد. از این رو بسیاری از افراد که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اعتماد به نفس خود را تا حدی از دست داده و حتی تمایل به بیرون رفتن از خانه ندارند. به خاطر داشته باشید استفاده از پوشک بزرگسال نباید به هیچ وجه مایع شرمساری و خجالت باشد و تنها امکانی برای زندگی روزمره با راحتی بیشتر است. اما خوشبختانه این چالش تا حد بسیار زیادی با عرضه ی پوشک بزرگسال در بازار، حل شده است. در این مقاله به راهنمای خرید پوشک بزرگسال و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید در سایت خرید تجهیزات پزشکی کالامس

خرید اینترنتی پوشک بزرگسالان

 

عوامل بی اختیاری در بزرگسالان

بی اختیاری در بزرگسالان به عوامل مختلفی بستگی دارد و می تواند انواع گوناگونی نیز داشته باشد که در زیر به طور مختصر به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

بی اختیاری در اثر فشار: بر اثر برخی فعالیت های شدید و سنگین، عضله ی اسفنکتر در بدن در برخی افراد شل شده و این امر در بری مواقع می تواند موجب بی اختیاری شود.

بی اختیاری به دلیل برخی بیماری ها: مانند ضعیف شدن ماهیچه های مثانه بر اثر کهولت سن، آسیب دیدن عضلات لگن، سرطان پروستات، عفونت های ادراری، سنگ کلیه و بسیاری عوامل فیزیکی و روانی دیگر.

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

انواع پوشک بزرگسال

پوشک های بزرگسال در دو نوع شورتی و چسبی در بازار عرضه می شوند. ماهیت عملکرد این دو نوع پوشک یکسان است با این تفاوت که پوشک بزرگسال شورتی عموما برای افرادی با تحرک بالا مورد استفاده قرار می گیرد. و برای افرادی که قدرت حرکت نداشته و در بستر می باشند عموما از پوشک چسبی استفاده می شود.

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

سایزبندی پوشک بزرگسال

انتخاب سایز مناسب پوشک برای بزرگسالان یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب پوشک است. انتخاب سایز دقیق و مناسب پوشک علاوه بر راحتی در زمان استفاده، باعث جلوگیری از نشت احتمالی به بیرون می شود. برای اینکه بتوانید سایز پوشک بزرگسال مورد نظر خود را پیدا کنید باید اندازه ی دور لگن و دور کمر فرد را اندازه گیری کنید و سپس عددهای به دست آمده را با جدول زیر تطبیق دهید.

پوشک شورتی

دور کمر

پوشک چسبی

دور کمر

S

55 تا 80 سانتی متر

S

50 تا 80 سانتی متر

M

80 تا 110 سانتی متر

M 80 تا 110 سانتی متر

L

110 تا 130 سانتی متر

L

110 تا 130 سانتی متر

XL

130 تا 160 سانتی متر XL

130 تا 160 سانتی متر

قدرت جذب پوشک

قدرت جذب پوشک های بزرگسال با توجه به نوع و برندشان با هم متفاوت هستند. از این رو فرد در هنگام خرید باید ویژگی های بدن و شرایط خود را نیز بررسی کند. دانه های فوم و عناصر موجود در پوشک بزرگسال باعث بالا بردن قدرت جذب آنها می شوند. وجود لایه های حفاظتی مناسب در پوشک ها نیز می تواند برای موارد مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال میزان مصرف مایعات فرد و دفعات دفع ادرار در وی می تواند در انتخاب پوشک بزرگسال موثر باشد.

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

تاثیر جنسیت در انتخاب پوشک

موردی که باید حتما به خاطر داشته باشید این است که پوشک مناسب جنسیت فرد را انتخاب کنید. با توجه به تفاوت در اندام تناسلی زنان و مردان، نوع پوشک انتخابی بزرگسال هم می تواند متفاوت باشد.

قیمت پوشک بزرگسال

قیمت پوشک بزرگسال با توجه به برند، نوع، جنس و قدرت جذب آنها با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال قیمت پوشک بزرگسال شورتی از نمونه های چسبی آن بیشتر است.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code