راهنمای خرید لوازم بهداشتی

مکانیزم اثر ژل ماینرال آیس + نحوه استفاده

مکانیزم اثر ژل ماینرال آیس + نحوه استفاده : ژل ماینرال آیس با استفاده از مواد اولیه گیاهی ساخته شده است و خاصیت تسکین دردهای موضعی و همچنین دردهای عضلانی را دارد. ژل ماینرال آیس از عصاره روغن نعناع ساخته شده است. در این ژل از هیچ ماده سمی استفاده نشده و عوارضی جانبی آن بسیار کم است و می توان گفت تقریبا عوارضی ندارد با ما همراه باشید در کالا مس بلاگ

مکانیزم ژل مینرال آیس:

این ژل از طریق پوست بدن در مجاورت ناحیه آسیب دیده پخش می شود و به همین دلیل جذب سیستم گوارش و مخصوصا کبد نمی شود و آسیبی به آن نمی رساند. استفاده از ژل ماینرال آیس همانند استفاده از کمپرس یخ ، کار روش سرما درمان را انجام می دهد. این روش توسط پزشکان و متخصصان دنیا به عنوان جدیدترین روش تسکین دردهای عضلانی و استخوانی مورد تایید واقع شده است. ویتامین E موجود در ژل ماینرال آیس باعث تقویت سلول های پوست و ثبات آن ها می شود و این امر از آسیب دیدن و ملتهب شدن پوست پس از چند بار استفاده از این ژل جلوگیری می کند.

خرید ژل ماینرال آیس

نحوه استفاده از ژل ماینرال آیس:

مقدار کافی از ژل خنک کننده مینرال آیس بی ام اس روی محل مورد نظر قرار داده تا جذب کامل ماساژ دهید ( ۲ تا ۳ دقیقه) مکانیسم اثر صورت می‌پذیرد. ژل خنک کننده مینرال آیس بی ام اس به جهت نفوذ پذیری ایده آل و جذب سریع و موضعی و در نتیجه تسکین درد به عنوان جز لاینفک از اقلام ضروری در کمک‌های اولیه شناسایی شده و سال‌هاست به صورت متنوع ژل، کرم، پماد، اسپری، انواع پد، در تمام نقاط جهان در دسترس بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد استفاده از ماینرال آیس Mineral Ice BMS

• دردهای ماهیچه‌ای، مفصلی، رماتیسمی و آرتریت جزیی
• کشش ماهیچه ای و کبودی، رفع کمر درد
• درمان صدمات و ضربه‌های ورزشی
• تسکین درد پیچ خوردگی و رگ به رگ شدگی‌ها
• مناسب برای انواع شکستگی و خون مردگی‌ها

نکات مهم در استفاده از ژل ماینرال آیس :

1- از تماس این محصول با دهان و چشم خودداری کنید.این داروی موضعی برای استفاده از روی پوست است و در صورت مواجه شدن با این موضوع با آب بشویید.

2- روی زخم های باز ، پوست پاره شده یا تحریک شده استفاده نشود.

3- برای اولین استفاده آن را روی قسمت کوچکی از پوست بمالید تا واکنش پوست خود را مورد بررسی قرار دهید .

4- پوست خود را در صورت استفاده از ژل ماینرال آیس با بانداژ نپوشانید یا از پد گرم استفاده نکنید.

5- ژل ماینرال آیس می تواند باعث ایجاد سرماخوردگی یا سوزش شود که معمولا خفیف و جزیی است و با استفاده مداوم باید به مرور زمان کاهش یابد، اگر این احساس باعث ناراحتی قابل توجهی شد پوست را با آب وصابون بشویید.

6- قبل و بعد از استفاده از ژل ماینرال آیس دست ها را با آب و صابون بشویید.

مکانیزم اثر ژل ماینرال آیس

مکانیزم اثر ژل ماینرال آیس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code