راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی: یکی از لوازمی که ما در طول شبانه‌روز با آن سروکار داریم بالش است، حال اگر بالش مورداستفاده ما از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار نباشد ممکن است در درازمدت سبب ایجاد مشکلات زیادی مانند دیسک گردن و کمر شود. عدم استفاده از بالش مناسب هنگام خواب، در کمترین حالت عوارضی چون سردرد و کوفتگی گردن را به همراه دارد. با ما همراه باشید در کالا مس بلاگ

نشستن یا درازکشیدن روی تخت و استراحت کردن احساس فوق‌العاده‌ای است، اما زمانی که آسیب می‌بینید یا از کمردرد یا سفتی رنج می‌برید، می‌تواند ناراحت‌کننده و دردناک شود. در چنین شرایطی، بالش‌های طبی برای ایجاد راحتی و پشتیبانی بهترین هستند.

همان‌طور که از دیدگاه فیزیکی، بالشتک‌های پزشکی سر، گردن و شانه‌ها را در یک راستا نگه داشتند، استرس و تنش را کاهش می‌دهند و سبب می‌شود نقاط فشار آرام شوند. بالش‌های طبی که توسط شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شوند، از استاندارد و کیفیت ایده‌آل جهت خواب باکیفیت برخوردار هستند و می‌توانند از بروز مشکلات مربوط به ناحیه سروگردن جلوگیری کنند. یکی از نکات حائز اهمیت دررابطه‌با بالش‌های طبی این است که استفاده از این بالش‌ها باعث بهبود گردش خون در سروگردن می‌شوند و برای مشکلات فیزیکی بدن هم مناسب هستند.

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

خرید بهترین بالش های طبی در کالامس

بالش طبی ایمپریال

1,150,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

بالش‌های معمولی:

بالش معمولی یکی از انواع بالش‌هاست که با مواد مختلف ساخته و پر می‌شوند. پر، پنبه و پشم از انواع موادی هستند که از آنها برای پرکردن داخل بالش استفاده می‌شود. به دلیل موادی که در آنها به‌کاررفته نمی‌توان از آنها انتظار داشت که دارای کیفیت مطلوبی باشند. حتی ممکن است پس از مدتی استفاده کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. این امر در درازمدت سبب ایجاد مشکلات سروگردن می‌شود.

بالش طبی:

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

این نوع از بالش‌ها به دلیل مواد به‌کاررفته در آنها با بالش‌های معمولی تفاوت دارند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سروگردن فشار وارد نشود. این نوع از بالش بر دو نوع است:

• بالش بادی یا ایرینگ: بالش بادی را همان گونه که از اسمش پیداست از باد پر می‌کنند.
• بالش مموری فوم: در این بالش داخل آن را با فوم حافظه‌دار پر می‌کنند. این فوم باعث می‌شود در طول شبانه‌روز و بعد از چند بار استفاده بالش شکل صحیح و مناسب به خود بگیرد و حالت خود را حفظ می‌کند.

تفاوت بالش طبی و معمولی:

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

تفاوت بالش طبی و بالش معمولی

یکی از برتری‌های بالش طبی نسبت به بالش معمولی این است که سطح آن یکنواخت است. درصورتی‌که سطح بالش معمولی پس از چند بار استفاده برجستگی‌های بسیاری پیدا می‌کند. بالش‌های طبی در شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند و هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. مثلاً: برای برطرف‌کردن گودی کمر، به‌عنوان تکیه‌گاه یا برای نشستن طراحی شده‌اند. این در صورتی است که بالش معمولی فقط یک نوع کارکرد دارد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code