راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

راهنمای خرید کیسه آب گرم

راهنمای خرید کیسه آب گرم

راهنمای خرید کیسه آب گرم : همه ما در زندگی روزمره به علت فشار روی برخی عضلات بدن در هنگام کار یا رانندگی دچار گرفتگی عضلانی و ماهیچه ای می شویم. به خصوص کسانی که ورزش می کنند نیز دچار انقباضات عضلانی می شوند وکوفتگی ناشی از ضربه را تجربه کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در کالا مس بلاگ

حال باید به فکر درمان یا برطرف کردن این مشکلات بود. برای حل این مشکل استفاده از حوله گرم شاید گزینه خوبی باشد. حوله را روی بخاری یا شوفاژ گرم کرده و در ناحیه درد قرار می دهیم. اما این امکان در صورت خاموش بودن بخاری یا شوفاژ در فصول گرم سال وجود ندارد. در نتیجه بهترین گزینه که همیشه در دسترس است کیسه آب گرم است که با پر کردن آن از آب گرم به راحتی می توان از آن استفاده کرد. تاریخچه کیسه آب گرم به اوایل قرن شانزدهم میلادی بر می گرددکه مردم برای علاج دردهای عضلانی خون از مخزن های سرامیکی یا فلزی پر شده از آب گرم جهت بهبود خود استفاده می کردند و همانند شکل امروزی خود نرم و لطیف نبود.

کیسه های آب گرم از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و دارای یک مخزن هستند که از آن برای پر کردن آب گرم و یا خالی کردن آب پس استفاده از کیسه آب گرم ، بهره برده می شود. درب آن به صورت پیچی می باشد که از خروج آب گرم یا نشتی آن جلوگیری می کند. اما بد نیست بدانید که از این کیسه ها به عنوان کمپرس یخ نیز می توان استفاده کرد. روش کار به این صورت است که آن را از آب سرد پر کنیم و در فریز قرار دهیم تا آب داخل آن مقداری یخ بزند ویا درون آن تکه های کوچک یخ بریزیم و در محل آسیب دیده قرار دهیم.

راهنمای خرید کیسه آب گرم

راهنمای خرید کیسه آب گرم

خرید کیسه آب گرم با بهترین قیمت

کیسه آب گرم 2.5 لیتری

120,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

 

انواع کیسه آب گرم

کیسه آب گرم معمولی : این کیسه ها از جنس پلاستیک هستند و یک در پیچی دارند و جنس لاستیک یا پلاستیکی آن از مقاومت بالایی برخوردار است.

کیسه آب گرم برقی : این کیسه ها جدیدترین نوع کیسه های آب گرم هستند . آب داخل این کیسه ها به وسیله برق گرم می شود. آب داخل کیسه به وسیله یک آداپتور که میزان برق مشخصی را تولید می کند. این میزان برق هیچ خطری برای بدن ندارد و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود.

فواید کیسه های آب گرم

✔️ برای کمر درد و درد های عضلانی و مفصلی بسیار کارایی دارد و سب تسکین این دردها می شود.

✔️ سبک و قابل حمل می باشد و همیشه در دسترس قرار دارد.

✔️ گرمای بسیار مطبوعی را به محل درد یا کوفتگی منتشر می کند.

✔️ برای کسانی که سندروم روده تحریک پذیر دارند و دچار نفخ و درد ناشی از آن می شوند کمک می کند تا درد را کنترل کنند.

✔️ کاهش استرس و اضطراب

به توصیه برخی از پزشکان زنانی که در طول دوره بارداری خود مشکل گردش خون در پاهای خود دارند می توانند از کیسه آب گرم بهره گیرند . این افراد اکثرا در هنگام خواب و در طول شب پاهایشان سرد می شود و دچار اختلال خواب می شوند. از این رو کیسه آب گرم می تواند به گردش خون و گرم شدن پاها کمک کند. کیسه های اب گرم در دوران قاعدگی برای تسکین درد بسیار مفید است. زنان می توانند در این دوره با نگه داشتن کیسه روی محل درد بر درد غلبه کنند.

راهنمای خرید و استفاده از کیسه آب گرم

راهنمای خرید کیسه آب گرم

راهنمای خرید کیسه آب گرم

✔️ دقت کنید کیسه آب گرمی خریداری کنید که دهانه آن بزرگتر باشد تا در هنگام پر کردن آن راحتتر این کار را انجام دهید.

✔️ به این موضوع هم دقت شود قبل از استفاده از کیسه آب گرم از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید و می توان این تست را با مقداری آب سرد هم انجام داد.

✔️ کیسه های آب گرم پلاستیکی نسبت به سایر انواع خود مثلا PVC طول عمر کمتری دارند در نتیجه در صورت مشاهده هر گونه

✔️سایش نشتی یا ترک خوردگی آن را تعویض کنید.

✔️ نکته دیگر اینکه در هنگام پر کردن کیسه نباید تمام آن را پر کنید و پر کردن 2⁄3 آن کافی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code