راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار : در این مقاله سعی شده شما را با خرید توالت فرنگی، جنس آن و فاکتورهای مهم برای خرید توالت فرنگی آشنا کنیم با ما همراه باشید در کالا مس بلاگ

امروزه از توالت فرنگی سیار به نسبت توالت فرنگی ثابت و سرامیکی به دلیل استفاده آسان از آن و همچنین قابلیت حمل نقل آن از استقبال قابل‌توجهی برخوردار است. از توالت فرنگی برای سالمندان و کسانی که مشکل کمردرد و یا مشکلاتی نظیر آرتروز و زانودرد دارند در مسافرت هم می‌توان استفاده کرد.

خرید توالت فرنگی سیار با بهترین قیمت

 

✔️ شرکت‌های مختلف انواع مختلفی از این نوع محصول را تولید و روانه بازار می‌کنند که مهم‌ترین آنها را در زیر نام‌برده‌ایم:

• توالت فرنگی ساده
• توالت فرنگی تاشو بدون دسته
• مبله دسته‌دار
• مخصوص کودکان
• چرخ‌دار یا ویلچری
• مخزن‌دار با لگن

✔️ جنس این نوع محصول می‌تواند از فایبرگلاس، گالوانیزه و پلاستیک باشد.

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار

✔️ فاکتورهای مهم خرید این محصول عبارت‌اند از:

تناسب توالت فرنگی با فضای سرویس: یکی از عواملی که در خرید توالت فرنگی باید دقت شود تناسب آن با فضای سرویس است یعنی فاصله بین دیوار و مجرای خروجی توالت که مناسب‌ترین فاصله 30 سانتی‌متر است. فاصله مناسب و استاندارد چیزی بین 25 تا 35 سانتی‌متر است. قبل از خرید فاصله بین چاه و لوله از دیوار را اندازه‌گیری و بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

ارتفاع توالت فرنگی: یکی دیگر از فاکتورهای مهم ارتفاع توالت فرنگی است. برخی از انواع این محصول ارتفاع بیشتری دارند تا افرادی که دچار کمردرد و زانودرد هستند راحت‌تر باشند. برخی دیگر از توالت‌های فرنگی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و افراد می‌توانند متناسب با قد خود از آن بهره ببرند.

طراحی مناسب: توالت‌های فرنگی که دارای طراحی کوچک‌تری هستند و به نسبت جمع‌وجور هستند خریداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. توالت فرنگی بدون مخزن و سیار علی‌رغم عملکرد بهترشان و حجم کمتری که اشغال می‌کنند کارایی بهتری دارند و افراد هنگام استفاده از آن راحت‌ترند و از نظر بهداشتی هم مناسب هستند.

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار

راهنمای خرید توالت فرنگی سیار

قابل‌حمل بودن: نصب و راه‌اندازی توالت فرنگی ثابت برای بسیاری از افراد هزینه‌بردار است و یا به دلیل استیجاری بودن منزل به‌صرفه نیست در نتیجه می‌توان از انواع سیار و قابل‌حمل آن استفاده نمود. از توالت فرنگی تاشو که از جنس نشیمنگاه آن می‌تواند از برزنت باشد به‌راحتی می‌توان در مسافرت هم استفاده کرد و آن را همراه خود برد.

داشتن دسته: این خصوصیت یا ویژگی برای سالمندان بسیار کارا و مناسب است زیرا سبب می‌شود نشستن یا برخاستن ازروی آن راحت‌تر و آسان‌تر صورت گیرد.

قدرت تحمل وزن: قدرت تحمل وزن یک توالت فرنگی به استحکام بدنه یا پایه‌های بستگی دارد. توالت‌هایی که پایه آنها از جنس آلومینیوم است تا حدود زیادی در مقابل زیاد مقاوم‌اند.

پایه‌های توالت فرنگی: پایه‌های توالت فرنگی این قابلیت را باید داشته باشند که از لغزش آن روی سطوح خیس جلوگیری کنند و قسمت پلاستیکی آن نباید راحت از پایه جدا شود و در مقابل ساییدگی یا پاره شدن مقاوم باشد.

قیف توالت فرنگی: این قیف از نظر بهداشتی بسیار حائز اهمیت است زیرا سبب می‌شود اطراف توالت یا لباس شما آلوده نشود بنابراین بسیار مهم است.

نشیمنگاه توالت فرنگی: در انتخاب نشیمنگاه مناسب باید به این موضوع توجه کنید که تمامی افراد خانواده از توالت‌فرنگی استفاده می‌کنند در نتیجه باید اندازه نشیمنگاه را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که همه بتوانند از آن استفاده کنند. جنس نشیمنگاه می‌تواند از پارچه، پلاستیک و فلز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code