تجهیزات پزشکی

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی : در کالامس، ما بر این باوریم که تجهیزات و لوازم پزشکی با کیفیت می تواند تفاوت زیادی در سرعت بهبودی بیمار و مدیریت بیماری ایجاد کند. فروشگاه ما با بهترین تامین کنندگان و فروشندگان در کلاس بالا همکاری می کند. بهترین تجهیزات پزشکی و لوازم جراحی بادوام را برای خرید آنلاین در اختیار بیماران قرار می دهد.

مرکز توزیع آنلاین تجهیزات پزشکی ما با محصولات با کیفیت بالا از جمله تجهیزات پزشکی و جراحی و تجهیزات استاندارد بالا پزشکی عرضه می شود. ما از تحویل به موقع لوازم پزشکی ضروری برای کمک به مراکز درمانی با مدیریت موجودی کارآمد و کنترل بودجه اطمینان می دهیم. لوازم پزشکی باکیفیت ما را می توان با تخفیف و قیمت عمده تهیه کرد.

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

کارکنان مجرب و متعهد ما به مدیران عرضه، بیماران و ارائه دهندگان در هر مرحله از راه کمک می کنند. شما می توانید با انتخاب محصول، ثبت سفارش و پرس و جو با مشاورین ما کالای پزشکی خود را انتخاب کنید. ما در طول سال‌ها به طور مداوم استاندارد بالایی از خدمات مشتری را حفظ کرده‌ایم، که ما را به بهترین فروشگاه تامین تجهیزات بیمارستان و فروشگاه پزشکی آنلاین تبدیل می‌کند.

بهترین تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین خریداری کنید

انواع مختلف تجهیزات پزشکی به طور منسجم برای کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در درمان موثر بیماران کار می کنند. در فروشگاه آنلاین ما، لوازم بهداشتی عمومی و ضروری پزشکی، تجهیزات پزشکی بادوام (DME)، تجهیزات ضدعفونی را پیدا خواهید کرد.

در اینجا برخی از انواع تجهیزات پزشکی که ما در فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهیم آورده شده است:

1- تجهیزات پزشکی تشخیصی: ابزارهایی که توسط متخصصان پزشکی برای تشخیص وضعیت بیمار و ارائه درمان مناسب استفاده می شود.

✔️ گوشی های پزشکی

✔️ دماسنج

✔️کیت فشار خون

✔️ دستگاه تست قند خون

2- تجهیزات و لوازم جراحی: ابزارها و لوازم جانبی مختلفی که در جراحی ها استفاده می شود مانند:

✔️ پدهای میز جراحی

✔️ قیچی و گیره جراحی

✔️ کیت بخیه زدن

✔️ گاز استریل شده

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

3- ابزار مراقبت حاد: لوازم پزشکی عمومی و ابزار مورد استفاده در اورژانس، کلینیک ها و محیط های مراقبت در منزل.

✔️ کیت های زخم و مراقبت از پوست

✔️ سینی های روش جزئی

✔️ دستکش یکبار مصرف

✔️ پنبه ای استریل

✔️ کیسه های خطرناک زیستی

✔️ تجهیزات اکسیژن

4- تجهیزات پزشکی بادوام : تجهیزاتی که توسط بیماران به طور مکرر برای طولانی مدت استفاده می شود مانند:

✔️ ویلچر

✔️ تخت های بیمارستانی

✔️ واکرها

✔️ وسایل کمکی زندگی روزمره

5- تجهیزات آرایشی بهداشتی: تجهیزاتی که به طور مستمر در خانه استفاده می شوند.

✔️ پنبه و انواع آن

✔️ انواع پودر بچه

✔️ خمیردندان

✔️ دستکش نخی

✔️ دستمال کاغذی

تحویل فوری تجهیزات پزشکی

ما می دانیم که مراکز بهداشتی و درمانی و بیماران باید به سرعت و مستمر تجهیزات ضروری و پزشکی داشته باشند. از طریق مشارکت با برترین تامین کنندگان در همه دسته بندی های محصول، ما اطمینان حاصل می کنیم که می توانیم کمیاب ترین محصولات را در کمترین زمان ارائه دهیم. شرکت ما تضمین می کند که لوازم شما با سرعت، دقت و نهایت دقت تحویل داده می شود. ما یک تامین کننده قابل اعتماد برای بسیاری از بیمارستان ها، کلینیک ها، خانه های سالمندان و مراقبین در میان قرنطینه بوده ایم.

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

با مشتریان ما به عنوان خانواده رفتار می شود و خانواده ها همیشه در اولویت هستند. ما یک فرآیند ساده برای سفارشات آنلاین ایجاد کرده ایم تا بتوانید به راحتی و ایمن تجهیزات پزشکی ضروری را خریداری کرده و سفارشات خود را پیگیری کنید. برای همه سفارش‌های بالای 250 دلار، ما تحویل رایگان روز بعد را تضمین می‌کنیم.

چرا تجهیزات پزشکی مهم است؟

✔️ افزایش استفاده مناسب و نظارت بر اثرات نامطلوب محصولات پزشکی

✔️ با تمرکز بر تلاش های ایمنی، عوارض جانبی و واکنش های مضر را کاهش دهید.

✔️ با تجهیزات پزشکی، اثربخشی کلی درمان را بهبود بخشید.

✔️ باعث می شود بتوان به طور شخصی از بیمار مراقبت نمود.

برخی از ویژگی های مهم تجهیزات پزشکی استاندارد:

✔️ مهندسی عوامل انسانی به عنوان وسیله ای برای کاهش آسیب های احتمالی برای بیماران

✔️ مهندسی عوامل انسانی بخش مهمی از فرآیند توسعه محصول است. و برای توسعه تجهیزات پزشکی، این کار به لطف مقررات دستگاه پزشکی ارائه شده توسط FDA الزامی است.

✔️ مهندسی عوامل انسانی به عنوان تعامل بین انسان و سیستم تعریف می شود. این می تواند برای همه چیز از اندازه یک دکمه گرفته تا اتاقی که محصول در آن قرار دارد اعمال شود.

✔️ فعالیت‌های مهندسی عوامل انسانی، مانند آزمایش کاربر، داده‌های حیاتی را به تیم‌های توسعه محصول ارائه می‌دهد که باید برای کمک به اطلاع‌رسانی و تکامل طراحی محصول مورد استفاده قرار گیرند. در فرآیند توسعه تجهیزات پزشکی، این داده ها می توانند برای شناسایی سوء استفاده از یک محصول استفاده شوند و به ریشه کن کردن آسیب احتمالی برای کاربر نهایی کمک کنند.

✔️ توسعه دهندگان تجهیزات پزشکی باید مهندسی فاکتورهای انسانی را در فرآیند توسعه خود ادغام کنند، نه تنها به این دلیل که توسط FDA اجباری شده است، بلکه به عنوان یک روش طراحی خوب برای تحقیقات و آزمایشات کامل کاربراست.

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

✔️ هنگام توسعه هر محصولی، در نظر گرفتن محیط کاربری و کاربری محصول بسیار مهم است. برای فرآیند توسعه تجهیزات پزشکی، این به معنای تعیین اینکه چه کسی در سیستم مراقبت های بهداشتی از محصول استفاده می کند (پزشکان، بیماران، تکنسین ها و غیره) است – آیا فقط یک کاربر یا چند کاربر وجود دارد؟ این کاربران برای استفاده موثر از محصول به چه مهارت هایی نیاز دارند؟

✔️ به عنوان توسعه دهندگان محصول، هنگام طراحی و پیاده سازی یک محصول در بیمارستان یا محیط مراقبت های بهداشتی، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر ما در حال ایجاد محصولی برای استفاده در اتاق عمل هستیم، ضروری است که مناظر و صداهای محیط اطراف را درک کنیم.

✔️ اگر در حال ساخت محصولی هستیم که با استفاده از یک نشانه شنیداری به کاربران هشدار می دهد، باید بدانیم چه صداهای دیگری در همان محیط وجود دارد – آیا صداهایی وجود دارند که از نظر بلندی و طول در مقایسه با محصول ما مشابه باشند؟

✔️ دانستن نیازهای کاربر و محیط استفاده از اجزای حیاتی فرآیند توسعه تجهیزات پزشکی است و این چیزی نیست که تا پایان تلاش‌های طراحی محصول شما صرفه‌جویی کنید. این داده ها را زودتر جمع آوری کنید و از آن برای کمک به فرآیند طراحی استفاده کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code