راهنمای خرید لوازم بهداشتی

همه چیز در مورد دستمال توالت

همه چیز در مورد دستمال توالت

همه چیز در مورد دستمال توالت : دستمال توالت به عنوان اقلام بهداشتی و سلولزی پرمصرف جهت تمیز کردن بدن (ناحیه تناسلی) پس از دفع مدفوع یا ادرار و با جهت خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرد. دستمال توالت اکثرا به صورت رولی در فروشگاه ها عرضه می شوند و انواع مختلفی دارند. در صورتی که دستمال توالت از جنس مرغوب و باکیفیت نباشد ممکن است منجر به حساسیت پوستی و عفونت های قارچی و باکتریایی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در کالا مس بلاگ

خرید دستمال توالت با بهترین قیمت

 

بنابراین افراد نیاز دارند تا از یک دستمال مرغوب و سازگار با پوست و دارای استاندارد بالا استفاده کنند. رعایت بهداشت فردی یکی از نکاتی است که از ورود باکتری ، قارچ و میکروب به بدن جلوگیری می کند. افراد با عدم رعایت این نکات دچار مشکلات جدی می شوند و به ناچار هزینه زیادی را صرف درمان خود می کنند.

یکی از مهمترین این نکات در رابطه با بهداشت فردی استفاده از دستمال توالت است. عدم استفاده درست از این محصول ممکن است سبب بروز بیماریهای مختلفی در دستگاه تناسلی مخصوصا برای زنان شود. عفونت های قارچی یکی از بیماری هایی است که در میان زنان شایع است و از حساسیت بیش از حد به بهداشت و یا عدم رعایت آن در زنان به وجود می آید.

یکی از مواردی که می تواند از عفونت های خارجی جلوگیری کند استفاده از دستمال توالت بعد از رفتن به سرویس بهداشتی (دستشویی) و خشک کردن ناحیه تناسلی است. البته استفاده بیش از حد و وسواس گونه از صابون ، انواع لوسیون ها و دستمال نامرغوب و غیر استاندارد به دلیل حساس بودن پوست ناحیه تناسلی ایجاد مشکل کند.

از جمله مواردی که پزشکان روی آن تاکید دارند استفاده از دستمال توالت با کیفیت بالا و استاندارد است و اینکه دستمال توالت کجا تولید می شود و چه برندی است و یا در کجا بسته بندی می شود بسیار حائز اهمیت است .

اما برای خرید یک دستمال توالت خوب به چه نکاتی باید توجه شود؟

همه چیز در مورد دستمال توالت

همه چیز در مورد دستمال توالت

✔️ اکثر شرکت ها برای سفید کردن رنگ دستمال در مرحله تولید از کلر استفاده می کنند. هنگامی که از چنین محصولی استفاده می کنید به فکر عواقب پوستی بعد از آن هم باشید. ECF مخفف کلمه ای است که نشان می دهد در محصول از کلر استفاده نشده است.

✔️ جذب آب توسط دستمال مهمترین قابلیت آن است هر چه لایه های یک دستمال یا ضخامت آن کمتر باشد مجبوریم از تعداد دستمال بیشتری استفاده کنیم.

✔️ دستمال توالت مرغوب و باکیفیت به راحتی نباید پاره شود و یک مقاومت نسبی از خود دارد تا در هنگام خشک کردن بدن از هم نپاشد و تکه های آن به همه جای بدن بچسبد.در ضمن دستمال خوب نباید از خود پرز برجای بگذارد زیرا باقی ماندن تکه های دستمال یا پرز روی ناحیه تناسلی موجب ایجاد مشکل می شود.

✔️ از خرید دستمال توالت به صورت فله ای خودداری کنید چون مشخص نیست در چه محیطی و با چه موادی تولید شده است .

✔️ استفاده از دستمال توالت عطری ممکن است به دلیل دارا بودن برخی مواد شیمیایی با پوست بدن بعضی افراد سازگار نباشد و ایجاد التهاب کند.

✔️ استفاده از دستمال توالت رنگی ممکن است در افراد مخصوصا زنان به بیماریهای زیر منجر شود:

• عفونت مجاری ادراری
• مشکلات مقعدی
• سرطان گردن رحم
• عفونتهای قارچی

همه چیز در مورد دستمال توالت

همه چیز در مورد دستمال توالت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code