راهنمای خرید لوازم بهداشتی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی : پریود یا عادت ماهیانه امری طبیعی و بخش بسیار مهمی از زندگی زنان را تشکیل می دهد. این دوره از زمان بلوغ تا دوره ی میانسالی و یائسگی فرد با او همراه است. دوره های خونریزی 3 الی 10 روزه که در بدن هر فرد می تواند متفاوت باشد. و از این رو خرید و تهیه ی نوار بهداشتی در این دوره نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از این جهت که زنان در این دوران از لحاظ روحی و جسمی بسیار حساس تر هستند، ضروری است که برای راحتی جسمی و روانی هر چه بهترشان از نوار بهداشتی های مناسب استفاده کنند. نیازهای دوران قاعدگی در زنان مختلف می تواند متفاوت باشد و همین امر تنوع بالای نوارهای بهداشتی در بازار را توجیه می کند. به عنوان مثال نوع پوست فرد و میزان حساس بودن آن، شدت خونریزی و حتی فرم بدن فرد در انتخاب نوع نوار بهداشتی موثر هستند. با ما همراه باشید در سایت خرید تجهیزات پزشکی کالامس

برای انتخاب نوار بهداشتی مناسب، فرد باید به شناخت درستی از بدن خود و روند پریود خود داشته باشد. این که میزان خونریزی اش در ماه چقدر است و به چند عدد نوار بهداشتی نیاز دارد. تنوع گسترده ی محصولات نوار بهداشتی در بازار ممکن است در برخی موارد باعث سردرگمی بانوان در انتخاب درست شود. از این رو در این مقاله ما قصد داریم نکات ضروری که باید در هنگام خرید نوار بهداشتی در نظر داشته باشید را با هم بررسی کنیم.

خرید بهترین برندهای نوار بهداشتی در فروشگاه کالا مس

پد بهداشتی لیدی کر20عددی

7,000 تومان

شورت یکبار مصرف افتابگردان

31,000 تومان
سفارش داده شده:22
آیتم های موجود:8

نوار بهداشتی بالدار بزرگ پنبه ریز

17,500 تومان
سفارش داده شده:6
آیتم های موجود:4

نوار بهداشتی بالدار بزرگ پنبه ریز مدل شبانه لایه رویی مشبک بسته 10 عددی

18,500 تومان

نوار بهداشتی بالدار بزرگ تافته به نرمی کتان ویژه شب با قدرت جذب فوق العاده مناسب پوست حساس 10عددی

26,000 تومان

نوار بهداشتی بالدار بزرگ تافته مشبک ویژه شب با قدرت جذب فوق العاده 10 عددی

24,000 تومان
سفارش داده شده:2
آیتم های موجود:10

نوار بهداشتی بالدار تافته ویژه روز نازک 7عددی تک بسته ای پوست حساس

23,000 تومان

نوار بهداشتی بالدار خیلی خیلی بزرگ پنبه ریز ضخیم مشبک روزانه 10 عددی

22,000 تومان
سفارش داده شده:15
آیتم های موجود:10

انواع نوار بهداشتی های موجود در بازار

نوار بهداشتی نرمال

این نوع نوار بهداشتی ها همان طور که از اسم شان هم مشخص است برای خونریزی شدید مناسب نیستند و جذب بسیار بالایی ندارند. از این رو نمی توان آنها را برای روزهای اول دوره ی عادت ماهیانه مناسب دانست. از این نوار بهداشتی ها می توان برای خونریزی های بسیار کم و یا روزهای آخر دوره ی پریود استفاده کرد.

نوار بهداشتی های سوپر

ویژگی بارز این نوع نوار بهداشتی ها قدرت جذب بسیار بالای آنها می باشد. از این مدل می توان برای خونریزی های شدید و طولانی و یا برای روزهای اول دوره ی عادت ماهیانه استفاده کرد. اندازه ی نوار بهداشتی های سوپر عموما از سایر نوار بهداشتی ها بزرگتر و قطورتر است و در صورت پوشیدن لباس های چسبان و بدن نما، می تواند مشخص باشد.

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

نوار بهداشتی مخصوص شب

اشاره به کلمه ی شب در این نوع نوار بهداشتی های صرفا به این معنی نیست که تنها می توان از آنها در شب استفاد کرد! استفاده از این کلمه اشاره به قدرت جذب بسیار بالا و عدم نیاز به تعویض در طول شب و از این رو داشتن خوابی راحت است. این نوع از نوار بهداشتی ها نیز مانند نوار بهداشتی های سوپر عموما بلندتر و قطورتر و دارای قدرت جذب بسیار خوبی هستند. می توان از این نوع نوار بهداشتی ها در روز برای استفاده ی طولانی تر و زمان هایی که امکان تعویض وجود ندارد، نیز استفاده کرد.

پدهای روزانه

پدهای روزانه که در دو نوع معطر و غیر معطر در بازار وجود دارند از قدرت جذب کمتری برخوردار هستند. مورد استفاده ی این نوع پد بهداشتی عموما برای روز های آخر دوره ی عادت ماهیانه و یا برای استفاده در روزهای معمولی برای جلوگیری از ترشحات عادی زنانه است.

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

نوار بهداشتی مخصوص زایمان

خونریزی های بعد از زایمان در شرایطی است که مادر از لحاظ قدرت جسمی نیز در وضعیت ضعیفی قرار دارد. از این رو استفاده از نوار بهداشتی مناسب برای وی می تواند تاثیر به سزایی در سلامت جسمی و روحی اش داشته باشد. نوار بهداشتی های مخصوص بعد از زایمان در اندازه های بزرگتر و با قدرت جذب بسیار بالایی هستند.

بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

وب سایت فروشگاهی لوازم پزشکی کالامس با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات پزشکی و بیمارستانی و خانگی افتخار دارد تا به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند. تمام سعی ما بر این است تا امکان خرید آنلاین کالاهای پزشکی با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس به شما کاربران گرامی عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس

در هنگام خرید نوار بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قدرت جذب نوار بهداشتی

احتمالا اولین فاکتور مهمی که در هنگام خرید نوار بهداشتی به ذهن هر فردی می رسد قدرت جذب بالای آن است که می تواند باعث راحتی بیشتر فرد در این دوره شود. جذب بالا و عدم نشتی آن به لایه های بیرونی و ایجاد احساس راحتی در فرد از نشانه های قدرت جذب بالای نوار بهداشتی است. به یاد داشته باشید هرچه میزان تیرگی خون در سطح بالایی نوار بهداشتی شما تیره تر باشد یعنی جذب بالاتری داشته و خون به لایه های زیرین نفوذ کرده و احساس خیسی نیز به شما منتقل نخواهد شد.

بال دار و بدون بال بودن نوار بهداشتی

بال دار بودن نوار بهداشتی که عامل موثر دیگری برای خرید نوار بهداشتی است، می تواند نوار بهداشتی را در جای خود ثابت نگه داشته و باعث انتقال احساس راحتی بیشتر و جلوگیری از نشت کردن خون شود. البته ناگفته نماند که خرید نوار بهداشتی بال دار یا بدون بال امری کاملا سلیقه ای می باشد.

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

ضخامت و بزرگی نوار بهداشتی

ضخامت و بزرگی نوار بهداشتی بستگی به احساس نیاز فرد و راحتی وی در هنگام استفاده از اندازه های مختلف نوار بهداشتی دارد. به عنوان مثال در مجالس که فرد لباس مجلسی به تن دارد بهتر است از نوار بهداشتی هایی با جذب بالا و ضخامت کم استفاده شود تا نوار بهداشتی مشخص نباشد. هم چنین برای ساعت های طولانی روز یا در هنگام خواب شب می توان از نوار بهداشتی های ضخیم تر و بلند تر برای راحتی بیشتر استفاده کرد.

پنبه ای یا مشبک بودن نوار بهداشتی

پنبه ای یا مشبک بودن نوار بهداشتی امری کاملا سلیقه ای است و مستقیما به شرایط بدنی فرد بستگی دارد. نوار بهداشتی های پنبه ای بسیار نرم هستند در حالی که نوار بهداشتی های مشبک در کنار جذب بالای خود، در بعضی افراد باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شوند.

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

راهنمای خرید نوار بهداشتی ایرانی

نوار بهداشتی عطری

نمونه های مختلفی از نوار بهداشتی های عطری در بازار موجود هستند. استفاده از این نوع نوار بهداشتی ها کاملا سلیقه ای است اما به خاطر داشته باشید به دلیل وجود مواد شیمیایی عطری در این نوع نوار بهداشتی ها، امکان ایجاد حساسیت در برخی افراد وجود دارد.

قیمت نوار بهداشتی

نوار بهداشتی کالایی مصرفی برای بانوان است و از زمان بلوغ تا دوره ی یائسگی می توان گفت چند صد بسته از آن برای هر خانم استفاده خواهد شد. از این رو فاکتور قیمت و به صرفه بودن نیز در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت نوار بهداشتی ها با داشتن ویژگی هایی هم چون بال دار بودن یا نبودن، قدرت جذب و اندازه و ضخامت آنها دارای تفاوت هایی در بازار می باشد.

جمع بندی

همان طور که در این مقاله نیز اشاره شد نوار بهداشتی کالایی بسیار حساس برای بانوان است و میزان مصرف آن در طول دوران زندگی شان بسیار بالاست. از این رو در این مقاله سعی کردیم ضروری ترین نکاتی که در هنگام خرید نوار بهداشتی باید در نظر داشته باشید را برای شما شرح دهیم.

بهترین سایت خرید محصولات بهداشتی

وب سایت فروشگاهی لوازم پزشکی و بهداشتی کالامس با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات پزشکی و بیمارستانی و خانگی افتخار دارد تا به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند. تمام سعی ما بر این است تا امکان خرید آنلاین کالاهای پزشکی با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس به شما کاربران گرامی عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی کالامس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code